2008. január 11., péntek

A 3.Budapest-Bamako indulói már gyülekeznek a Kossuth téren.


2008. Január 11. 22:10, Budapest-- Az 3. Budapest-Bamako indulóinak többsége már felsorakozott a Kossuth téren. Jelenleg közel száz autó és motor várakozik a holnap reggeli indulásra.

Megérkezett a címvédõ bajnok páros Juraj Ulrich és Daniela Ulrichova, és a Budapestrõl induló külföldi csapatok zöme is itt van már. Begördült a rajthoz Travel Channel K-Team két pilótája Kevin Smith és Kevin Foster is a 25 éves Polski 126-osukkal. Õk ha nem is nagy esélyesek a gyõzelemre, mindenképp a futam kedves színfoltjai lesznek.

A kora esti órákban elkészült a rajtrámpa, és kilenc után befutott Villám Géza is. A jelenlévõ indulók nagy örömére a futam szervezõje bejelentette, hogy a kora esti órákban a nyugat-afrikai Guinea Bissauban letartóztatták a karácsonyi mauritán vérengzés tetteseit.

"Mauritániából kaptam egy hívást a futam ottani képviselõjétõl, aki arról tájékoztatott, hogy a hír hallatára, az ország nagyobb városaiban, az emberek az utcára vonultak és örömükben táncolnak "- mondta a volt rádiós.

"A rajtra minden készen áll." - tette hozzá a futam ötletgazdája. A mali és a magyar himnusz után Hagyó Miklós fõpolgármester-helyettes indítja el a futamot, reggel 8 óra elõtt.

Nincsenek megjegyzések: